Program Call Center
Luni - Vineri 09:00 - 18:00

Conditii garantie - ABD Computer

Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la sediul All Birotic Devices Trade & Service S.R.L. prezentat in pagina de contact de catre All Birotic Devices Trade & Service S.R.L, prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea All Birotic Devices Trade & Service S.R.L, expedierea se va face prin intermediul curierului rapid. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.

 

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente si copia facturii fiscale.

 

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.

 

Garantia pentru produsele insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza in centrele mentionate si in conditiile specificate in acest document.Pentru acordarea garantiei este necesar sa pastrati certificatul de garantie in original.

 

Garantia bateriilor noi pentru laptop (12 luni) se va acorda pentru defectele de fabricatie, parte electronica si functionarea celulelor. 

NU fac obiectul garantiei:

  • bateriile care isi reduc perioada de functionare (autonomia) datorita uzuri celulelor in timp
  • conectori (mufe) care prezinta deformari, lovituri, rupturi
  • daca se constata deteriorarea mecanica, termica sau plastica, urme de lichid
  • lipsa serialului (serial number) aplicat pe produs

Garantia alimentatoarelor pentru laptop (12 luni) se va acorda doar pentru defectele de fabricatie sau pentru partea electronica.

Nu fac obiectul garantiei:

  • cablurile alimentatorului care prezinta torsiuni, taieturi, intepaturi, cipituri, etc
  • conectori (mufe) care prezinta deformari, lovituri, rupturi
  • daca se constata deteriorarea mecanica, termica sau plastica, urme de lichid
  • lipsa serialului (serial number) aplicat pe produs

Garantia bateriilor care echipeaza laptop-urile second hand este de 3 luni de la data achizitiei.

 

Conform H.G. 448/2005 privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), consumatorii au obligatia sa nu elimine DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X.

 

Termenul de garantie este de 24 luni din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

 

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

 

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 25.06.2014