Program Call Center
Luni - Vineri 09:00 - 18:00

SEAP - SICAP « Inapoi

Autoritatile publice care intenționează să efectueze o achiziție publică de bunuri sau servicii prin mijloace electronice, sunt obligate să utilizeze platforma SEAP (SICAP e-licitatie). SEAP este o platformă electronică operată de către Agenția pentru Agenda Digitală a României (AADR), ce asigură transparența procesului și procedurilor de achiziții publice. Site-ul oficial al Sistemului Electronic de Achiziții Publice SEAP este http://sicap-prod.e-licitatie.ro

Toate produsele comercializate de www.abdcomputer.ro (marcă înregistrată a All Birotic Devices Trade & Service SRL) sunt disponibile pentru achiziție publică și prin platforma SEAP - SICAP:

  • Calculatoare refurbish și noi
  • Laptopuri remanufacturate, refurbish și noi
  • Imprimante recondiționate și noi
  • Monitoare recondiționate și noi
  • Alte echipamente IT refurbish, recondiționate și noi
  • Sisteme de operare și software licențiat

Pentru a demara procesul de achiziție, vă rugăm să urmăriți pașii următori:

  • Plasați o comandă pe site-ul nostru, parcurgând toate etapele de achiziție, iar în comentariu să precizați că doriți procurarea produselor prin platforma SEAP - SICAP. Nu ezitati sa ne contactati pentru orice nelamurire.
  • După primirea comenzii, vă vom contacta (aveti grija sa introduceti toate datele de contact necesare) pentru confirmarea configurației și cantității produselor comandate. După verificarea și confirmarea telefonică, vom pune la dispoziție produsele și pe platforma SEAP - SICAP. 
  • Îndată ce produsele devin disponibile pe SEAP, veți fi anunțați și veți putea începe procedura de achiziție publică electronică.
  • După inițierea achiziției si deliberarea ofertei, vă vom emite o factură fiscală cu cont de trezorerie care va însoți marfa, iar aceasta din urmă va fi livrată la adresa specificată pe comandă.