Leasing prin Grenke
All Birotic Devices ofera clientilor sai persoane juridice si persoane fizice autorizate, prin parteneriat cu Grenkeleasing, o modalitate de finantare simpla, rapida si eficienta care are la baza un contract atractiv de inchiriere.
Avantaje client:
- - Cererea de finantare primeste raspuns in 24 de ore
- - Majoritatea finantarilor se fac cu avans 0%
- - Factura de chirie este deductibila total
- - Bonitatea financiara a firmei nu este afectata deloc in cazul inchirierii, echipamentul ramane in gestiunea Grenkeleasing si nu apare in bilantul clientului
- - Chiria in Euro este constanta pe durata contractului a.i. se pot planifica costurile pe o perioada indelungata - Platesti pe masura ce produci
- - Setul de acte necesar pentru luarea unei decizii este minimal
- - Platile se pot efectua trimestrial
- - Cheltuieli bancare reduse si gestiune contabila simplificata
- - Economisirea capitalului firmei
- - Eliberarea liniei de credit la banca si astfel imbunatatirea lichiditatii firmei
- - Grenkeleasing SRL solicita un singur commision de administrare pentru intreaga durata a contractului
Informatii generale
1. Clienti eligibili: SRL, SA, PFA, Cabinete de avocatura, Cabinete de arhitectura, Cabinete medicale, Intreprinderi individuale
2. Conditii:
- - valoare minima pe contract: 500 Euro fara TVA
- - perioada de baza de contract de inchiriere: 12-60 luni
- - asigurare electronica produse: 1.75% bunuri IT fixe; 2.50% alte bunuri fixe; 3% bunuri mobile, minim 50 Euro
- - comision administrare: 1%, minim 75 Euro (se plateste o singura data la semnarea contractului)
3. Documentele necesare pentru analiza financiara se trimit prin email:
Persoane juridice
- - Completare Fisa sintetica tip
- – se poate accesa pe www.grenke.ro
- - Balanta de verificare + bilant la decembrie 2010
- - Balanta de verificare recenta pe 2011
- - Factura proforma in euro
- - Bilantul devine obligatoriu dupa 31 Mai 2011
Persoane fizice autorizate
- - Completare Fisa sintetica tip
- – se poate accesa pe www.grenke.ro
- - Autorizatia de practicare a meseriei
- - Copii dupa declaratia de impozit pe ultimul an
- - Registrul de incasari si plati pe ultimele 3 luni
4. Modalitati si termene de plata:
Exista 2 modalitati de plata pentru care clientul poate opta:
- a) Prin Bilet la Ordin (BO). Se emite cate un BO pentru fiecare chirie, bilet care va fi introdus la plata la data scadenta
- b) Prin Ordin de Plata (OP). Plata ratelor se face prin OP, insa ca modalitate de garantare a platii se emit 5 BO in alb in favoarea Grenkeleasing SRL
Pentru a primi o oferta va rugam sa va adresati departamentului de vanzari All Birotic Devices si sa trimiteti pe email - [email protected] - Fisa sintetica tip completata