Program Call Center
Luni - Vineri 09:00 - 18:00

Leasing IT - ABD Computer

Leasing IT ABD Computer

 

Leasing prin Grenke

All Birotic Devices ofera clientilor sai persoane juridice si persoane fizice autorizate, prin parteneriat cu Grenkeleasing, o modalitate de finantare simpla, rapida si eficienta care are la baza un contract atractiv de inchiriere.

 

Avantaje client:

  • - Cererea de finantare primeste raspuns in 24 de ore
  • - Majoritatea finantarilor se fac cu avans 0%
  • - Factura de chirie este deductibila total
  • - Bonitatea financiara a firmei nu este afectata deloc in cazul inchirierii, echipamentul ramane in gestiunea Grenkeleasing si nu apare in bilantul clientului
  • - Chiria in Euro este constanta pe durata contractului a.i. se pot planifica costurile pe o perioada indelungata - Platesti pe masura ce produci
  • - Setul de acte necesar pentru luarea unei decizii este minimal
  • - Platile se pot efectua trimestrial
  • - Cheltuieli bancare reduse si gestiune contabila simplificata
  • - Economisirea capitalului firmei
  • - Eliberarea liniei de credit la banca si astfel imbunatatirea lichiditatii firmei
  • - Grenkeleasing SRL solicita un singur commision de administrare pentru intreaga durata a contractului

 

Informatii generale

 

1. Clienti eligibili: SRL, SA, PFA, Cabinete de avocatura, Cabinete de arhitectura, Cabinete medicale, Intreprinderi individuale

2. Conditii:

  • - valoare minima pe contract: 500 Euro fara TVA
  • - perioada de baza de contract de inchiriere: 12-60 luni
  • - asigurare electronica produse: 1.75% bunuri IT fixe; 2.50% alte bunuri fixe; 3% bunuri mobile, minim 50 Euro
  • - comision administrare: 1%, minim 75 Euro (se plateste o singura data la semnarea contractului)

 

3. Documentele necesare pentru analiza financiara se trimit prin email:

 

Persoane juridice

  • - Completare Fisa sintetica tip
  • – se poate accesa pe www.grenke.ro
  • - Balanta de verificare + bilant la decembrie 2010
  • - Balanta de verificare recenta pe 2011
  • - Factura proforma in euro
  • - Bilantul devine obligatoriu dupa 31 Mai 2011

 

Persoane fizice autorizate

  • - Completare Fisa sintetica tip
  • – se poate accesa pe www.grenke.ro
  • - Autorizatia de practicare a meseriei
  • - Copii dupa declaratia de impozit pe ultimul an
  • - Registrul de incasari si plati pe ultimele 3 luni

 

4. Modalitati si termene de plata:

Exista 2 modalitati de plata pentru care clientul poate opta:

  • a) Prin Bilet la Ordin (BO). Se emite cate un BO pentru fiecare chirie, bilet care va fi introdus la plata la data scadenta
sau
  • b) Prin Ordin de Plata (OP). Plata ratelor se face prin OP, insa ca modalitate de garantare a platii se emit 5 BO in alb in favoarea Grenkeleasing SRL

 

Pentru a primi o oferta va rugam sa va adresati departamentului de vanzari All Birotic Devices si sa trimiteti pe email - [email protected] - Fisa sintetica tip completata

 

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 12.06.2013